فروش نصب و تعمیر دوربین مداربسته در تبریز09147575228_33859357

فروش نصب و تعمیر دوربین مداربسته در تبریز09147575228_33859357

1147 0

فروش نصب و تعمیر دوربین مداربسته در تبریز09147575228_33859357

انواع دوربین مداربسته

معرفی انواع دوربین مداربسته، ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها

سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر کسب و کار و سازمانی ضروری است. انواع مختلفی از دوربین مداربسته در بازار وجود دارد. باید بر اساس مکان و کاربری، نوع مناسبی از دوربین مداربسته را انتخاب و خریداری کرد. دوربین های مداربسته ویژگی ها، انواع و تنظیمات متفاوتی دارند. از این رو انتخاب نوع متناسب با کاربری موردنظر بسیار مهم است. در این مطلب انواع دوربین مداربسته و کارکرد آن ها بیان می شود.

معرفی انواع دوربین مداربسته و کاربرد آن‌ها
دوربین مداربسته دام

انواع دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته دام یا گنبدی، بیشترین استفاده را در نظارت و امنیت فضاهای بسته دارد. نام این دوربین ها از شکل نیم دایره ی پایه ای که دوربین روی آن قرار می گیرد، گرفته شده است. این نوع پایه ها و شکل ظاهری برای جلب توجه کمتر دوربین استفاده می شوند. البته این پوشش ها دوربین را مخفی نمی کنند. پایه های نیم دایره ای شکل، زاویه دید دوربین را مخفی می کنند؛ از این رو سارقان نمی توانند زاویه مناسب برای دور ماندن از دید دوربین را تشخیص دهند.

اکثر این دوربین‌ ها لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک (۳،۶ یا ۴ میلیمتر) دارند. قسمت هایی از دوربین مداربسته که امکان چرخش، گردش و زوم سریع را فراهم می کند، “اسپید دام” نامیده می شوند.

دوربین های مداربسته دام امکان حرکت دوربین را برای اپراتور فراهم می کنند. برخی از این دوربین ها نیز قابلیت زوم و چرخش خودکار را در فواصل زمانی معین دارند. این دوربین ها می توانند فضایی گسترده را تحت پوشش قرار دهند و حتی در نور کم نیز کار می کنند.

دوربین مداربسته بولت

انواع دوربین مداربسته

دوربین های مدار بسته بولت دارای شکلی استوانه ای و مخروطی هستند که شکلی مشابه با گلوله تفنگ دارند. این دوربین ها اغلب برای دیدن فواصل طولانی استفاده می شوند. این دوربین ها معمولا تنظیمات گردش، چرخش و زوم را ندارند و برای ضبط تصاویر از یک مکان ثابت و منطقه خاص کاربرد دارند.

دوربین مداربسته بولت قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارند و هم برای مکان بسته و هم برای فضای باز استفاده می شوند. دوربین های مداربسته بولت اگر در پوششی محافظ قرار بگیرند، ضد آب می شوند. این پوشش، دوربین را از گردوغبار، بارش برف و باران، تگرگ و دیگر عناصر تخریب کننده دور نگه می دارند.

این نوع از دوربین‌ ها قابلیت دید در شب (بااستفاده از مادون قرمز) دارند و می‌توانند در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویربرداری کنند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر