فروش تعمیر ونصب آیفون تصویری در تبریز09147575228_33851468

فروش تعمیر ونصب آیفون تصویری در تبریز09147575228_33851468

891 0

فروش تعمیر ونصب آیفون تصویری در تبریز09147575228_33851468

ماله آیفون تصویری


گارانتی آیفون
از مهم ترین مسائل در هنگام خرید آیفون تصویری توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش آن است که توسط تولید کننده ارائه می شود.  اگر آیفون تابای شما با مساله ای مواجه شد، .

کارکرد آیفون تصویری
اصول کارکرد یک آیفون تصویری بر اساس دوربین نصب شده در پنل دم دری آن و ال سی دی نصب شده در آیفون داخل منزل می باشد. این ساختار یک ایده جدید نیست بلکه در گذشته هم با بهره گیری از اتاق های مجهز به چندین مانیتور نقاط مختلف یک ساختمان یا محوطه بزرگ مورد مانیتورینگ لحظه ای قرار می گرفت. هنگامی که ساختار های ال سی دی و ال ای دی وارد بازار شدند سازندگان آیفون تصویری  به این فکر افتادند تا آیفون ها را به یک صفحه نمایش مجهز نمایند. این موضوع با بهره گیری از یک دوربین کوچک امکان مشاهده تصویر فردی که شاسی آیفون را زده بود فراهم می کرد. امروزه از این ساختار برای امنیت بیشتر در واحد های مسکونی استفاده می شود. در یک دهه گذشته بسیاری از ساختمان هایی که به آیفون های قدیمی مجهز بودند تغییر سیستم داده و با خرید آیفون تصویری آیفون های قدیمی را کنار گذاشتند. این موضوع رضایت مشتریان از آیفون های تصویری را نشان می دهد. نیز برای رفاه حال مشتریان خود یک طرح تعویض آیفون های قدیمی با آیفون های تصویری جدید را معرفی کرده است.

فاکتور های انتخاب بهترین آیفون تصویری
در این قسمت می توانید از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آیفون تصویری را مشاهده کنید و با در نظر گرفتن آنها، بهترین انتخاب را داشته باشید:

جنس بدنه
قسمتی از آیفون که در نمای بیرون ساختمان قرار می گیرد باید دارای مقاومت قابل توجهی نسبت به گرما و سرما و عوامل محیطی مانند رطوبت و... باشد. هر چند امروزه محل نصب آیفون تصویری در نمای بیرون به صورت مجزا طراحی شده و عامل محافظتی از آن مورد بررسی قرار می گیرد اما کیفیت بدنه و مواد تشکیل دهنده آن می تواند در حفظ ظاهر آن نسبت به گذشت زمان موثر باشد.

این مطلب را هم بخوانید:

بهترین آیفون تصویری کدام است؟

زیبایی و تنوع
هنگامی که آیفون را به عنوان یکی از عوامل تشکیل دهنده نمای خارجی ساختمان در نظر می گیریم برای ما شکل طراحی آن بسیار مهم و قابل توجه است. این عنصر شاید به اندازه طراحی یک درب ورودی موثر نباشد اما نمی توان شکل ظاهری آن را نادیده گرفت.

کیفیت دوربین (چشمی) به کار رفته در آیفون
این کیفیت در دو بعد مجزا که یکی طول عمر و دیگری میدان دید تحت پوشش می باشد تعریف می گردد. به هر حال مطلوب ما وسیع تر شدن میدان دید در فضای بیرونی است که می تواند در آیفون های مختلف کمی با هم اختلاف داشته باشد. در این زمینه از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر