فروش  نصب و تعمیر جک پروتکو در تبریز09147575228_33851468

فروش نصب و تعمیر جک پروتکو در تبریز09147575228_33851468

1125 0

فروش نصب و تعمیر جک پروتکو در تبریز09147575228_33851468

جک پروتکو در تبریز

درب اتوماتیک پروتکو Proteco
درب اتوماتیک پروتکو جزو بهترین انواع درب اتوماتیک ایتالیایی به شمار می رود. این کمپانی با دارا بودن سابقه 40 ساله محصولاتی در حوزه تردد خودکار مانند انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی، راهبند و... تولید می کند. محصولات Proteco در ابتدا با کاربری مسکونی عرضه می شدند و پس از آن با تکمیل خط تولید محصولات، انواع درب اتوماتیک صنعتی پروتکو نیز به بازار عرضه شد. نقطه قوت پرتکو ترکیب هوشمندانه ی انتخاب صحیح مواد اولیه خام به همراه تجربه کافی در کنار راه حل های ساده و خلاقانه است. درب اتوماتیک ایتالیایی پروتکو قابلیت تطبیق با تکنولوژی روز دنیا را دارد و به وسیله تولیدات خود تبدیل به ملاک و معیار مطمئنی برای سنجش کیفیت انواع ورودی های اتوماتیک شده است.

 درب اتوماتیک پروتکودر 

وضعیت پروتکو در بازار
پروتکو طیف وسیعی از محصولات اتوماتیک را برای کاربرد های شهری و صنعتی ارائه می دهد، محصولاتی مانند انواع موتور ها، سیستم های کنترل الکترونیک و دسترسی های ایمن که با در نظر گرفتن نیاز های کاربران طراحی و تولید شده اند. نوآوری و توجه به جزییات، دو رکن اساسی کمپانی برای رشد و تغییر مرز های تولید است. هم اکنون پروتکو محصولات خود را به بیش از 60 کشور دنیا عرضه می کند و نام خود را به عنوان پرچم دار عرصه تولید انواعدرب اتوماتیک پارکینگی معرفی کرده است. گفتنی است ورود درب اتوماتیک پروتکو به بازار ایران با همکاری با شرکت سیماران آغاز شد.

مکانیزم عملکرد جک درب پارکینگ پروتکو
انواع درب اتوماتیک Proteco با توجه به شرایط مختلف استفاده می شود. درب اتوماتیک کشویی پروتکو قابل استفاده برای اماکنی است که امکان حرکت درب به صورت لولایی وجود ندارد و حرکت درب به صورت کشویی صورت می گیرد. در نظر داشته باشید برای باز شدن درب نیاز به فضای کافی در سمت راست یا چپ (با توجه به جهت باز شدن درب) دارید چرا که باز شدن کامل درب به صورت جانبی انجام می گیرد. درب اتوماتیک لولایی پروتکو به صورت تک و دو لنگه عرضه می شوند. این جک ها قابل استفاده برای ورودی های مسکونی، صنعتی و تجاری هستند و حرکت درب به صورت لولایی یا بازویی انجام می گیرد. فضای مورد استفاده درب کشویی باید حداقل به اندازه خود درب باشد تا حرکت آن به سهولت انجام گیرد.

 درب اتوماتیک پروتکودر تبریز

اتصال انواع جک پروتکو به گیت کنترل تردد خودکار
انواع دستگاه های کنترل تردد خودرویی قابلیت اتصال به جک برقی، راهبند و... را دارند. نتیجه ترکیب این دو سیستم با یکدیگر سهولت در رفت و آمد و افزایش امنیت مجموعه است. کارکرد این دو مجموعه در کنار یکدیگر به این صورت است که شما می توانید خودروی خود را به یک تگ برچسبی مجهز کرده و این تگ را برای کنترلر دستگاهی مانند کنترل تردد خودرو تگ خوان سیماران مدل UHF-101 تعریف کنید. با نزدیک شدن خودرو به درب ورودی و با خوانش تگ توسط دستگاه، جک درب اتوماتیک پروتکو به طور خودکار باز می شود. همین کارکرد برای مجموعه پلاک خوان نیز اجرا می شود، با این تفاوت که می بایستی پلاک خودرو را برای مجموعه تعریف کرد.

کنترل تردد تگ خوان

جمع بندی
در مجموع می توان گفت خرید جک درب اتوماتیک پروتکو به واسطه دارا بودن خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. این جک برقی ایتالیایی قابل استفاده برای تمامی شرایط و موقعیت ها است. پروتکو تمامی محصولات خود را به مدت 2.5 سال ضمانت می کند و به این ترتیب می توانید به سادگی نسبت به خرید آن اقدام کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول و همینطور اطلاع از قیمت انواع جک برقی پروتکوما تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر